Data Deep Dive szolgáltatások

A Deloitte Digital Data Deep Dive termékei kis-és középvállalkozások számára segítenek a kereskedelem, a marketing és az értékesítés adatalapú fejlesztésében. Szakértőink Magyarországon elsőként, egy egyedileg fejlesztett és üzlemeltetett rendszerrel támogatják ügyfeleink vállalati döntéseit.

Az általunk kidolgozott megoldásnak köszönhetően az adatbányászati módszerek felhasználása már nem csak az óriásvállalatok számára tud értéket teremteni. Ezáltal a legfejlettebb technikák ereményei komoly beruházások és egyedi fejlesztések nélkül is elérhetővé válnak. Ügyfeleink 6-12 hónap alatt az elemzés és adatbányászat terén teljesen kezdő szintről a legmodernebb adathasználattal rendelkező vállalkozások közé juthatnak. Ennek eléréséhez tematikusan adjuk át megoldásunk főbb eredményeit.

Szolgáltatásunk elsősorban feltáró, probléma azonosító elemzésekre épül. Meghatározza a különböző vásárlótípusokat, termék trendeket és a vásárlók termék preferenciáit. Az általunk készített kutatások során az adattenger mélyére ásunk, így az elemzéseken túl valódi eszközt is nyújtunk az akciók tervezéséhez, megvalósításához és visszaméréséhez.

Főbb Data Deep Dive szolgáltatási területek

Vásárlók elemzése

Kik a legértékesebb vásárlók, és milyen tulajdonságokkal rendelkeznek?

Termékkör elemzése

Mely termékek határozzák meg ügyfeleink sikerét, és hogyan?

Kampányok tervezése

Szönyegbombázástól a mesterlövészetig

Előrejelzés

Milyen várakozásaink lehetnek a jövében?

Miért érdemes velünk dolgozni?

  • Több mint 40 évnyi kombinált tapasztalat elemzés és fejlesztés terén
  • Komplex tudás a különböző területek szakértőiből összeállt csapat által
    • Ügyfeleink visszajelzései alapján folyamatos fejlesztéseket végzünk
    • Szolgáltatásunk nem igényel infrastruktúrális beruházást, egyedi fejlesztést
    • Dedikált tanácsadói csapatunk és standardizált, minőségbiztosított folyamataink segítségével elkerülhetővé válnak az adatelemzéshez kötődő kockázatok (bevezetés, integrálás, üzemeltetés)

    Szakértőink

    Gopcsa Gergely

    Gopcsa Gergely
    Senior Manager

    #datasciences #datamining, #appliedstatistics #dataarchitect #BusinessIntelligence #statisticalmodeling #ITstrategy
    Schenk Tamás

    Schenk Tamás
    Partner

    #digitalTransformation #agile #efficiencyImprovement #productDevelopment #digital #strategy #retailBanking

    Daniel Dracz
    Manager

    #omnichannel #PSD2 #openbanking #beyondbanking #ecosystems #smarthealth #insurtech

    What is a typical work day for you?

    Sometimes I feel it is a constant race against time. As we work hand in hand with our clients, we spend at least half of the day doing workshops or one-on-ones with various stakeholders. It is a delicate balance: on the one hand you want to remain productive, on the other, though, you want to make sure that stakeholders are understood, aligned and the output is a joint product leveraging on the best of us and them.

    Nevertheless, I try to make sure we always have time for some good dolce vita lunch, over which we can just release or minds and talk about how to make the world a better place. It gives a motivational boost for the rest of the day, too.

    What makes Deloitte Digital so special?

    I believe it is this super-versatile together of people with different backgrounds and expertise. We work together as a digital squad: we do digital customer strategy, some guys are expert in service design, others are data-freaks, UX/UI experts or Salesforce heavyweights. When all these people come together, it is a 360-degree-perspective that we look at the client’s issue and similarly, it is an end-to-end solution that they get.