Data Deep Dive szolgáltatások
A Deloitte Digital Data Deep Dive termékei kis-és középvállalkozások számára segítenek a kereskedelem, a marketing és az értékesítés adatalapú fejlesztésében. Szakértőink Magyarországon elsőként, egy egyedileg fejlesztett és üzlemeltetett rendszerrel támogatják ügyfeleink vállalati döntéseit.
Az általunk kidolgozott megoldásnak köszönhetően az adatbányászati módszerek felhasználása már nem csak az óriásvállalatok számára tud értéket teremteni. Ezáltal a legfejlettebb technikák ereményei komoly beruházások és egyedi fejlesztések nélkül is elérhetővé válnak. Ügyfeleink 6-12 hónap alatt az elemzés és adatbányászat terén teljesen kezdő szintről a legmodernebb adathasználattal rendelkező vállalkozások közé juthatnak. Ennek eléréséhez tematikusan adjuk át megoldásunk főbb eredményeit.
Szolgáltatásunk elsősorban feltáró, probléma azonosító elemzésekre épül. Meghatározza a különböző vásárlótípusokat, termék trendeket és a vásárlók termék preferenciáit. Az általunk készített kutatások során az adattenger mélyére ásunk, így az elemzéseken túl valódi eszközt is nyújtunk az akciók tervezéséhez, megvalósításához és visszaméréséhez.
Főbb Data Deep Dive szolgáltatási területek
Vásárlók elemzése
Kik a legértékesebb vásárlók, és milyen tulajdonságokkal rendelkeznek?
Termékkör elemzése
Mely termékek határozzák meg ügyfeleink sikerét, és hogyan?
Kampányok tervezése
Szönyegbombázástól a mesterlövészetig
Előrejelzés
Milyen várakozásaink lehetnek a jövében?
Miért érdemes velünk dolgozni?
- Ügyfeleink visszajelzései alapján folyamatos fejlesztéseket végzünk
- Szolgáltatásunk nem igényel infrastruktúrális beruházást, egyedi fejlesztést
- Dedikált tanácsadói csapatunk és standardizált, minőségbiztosított folyamataink segítségével elkerülhetővé válnak az adatelemzéshez kötődő kockázatok (bevezetés, integrálás, üzemeltetés)
Szakértőink

Gopcsa Gergely
Senior Manager

Schenk Tamás
Partner