Salesforce

Újítók, tervezők és a jövő építészei vagyunk, akik megoldásaikkal elősegítik a vállalkozások fejlődését az emberek előtérbe helyezése által. A Deloitte Digital és a Salesforce globális együttűködése segíti a vállalatokat az új ügyfelek elérésében és a meglévő ügyfelek legmagasabb szinten történő kiszolgálásában, valamint lehetővé teszi az adatok egy helyen tárolását.

A digitalizáció alaposan megnehezíti az ügyfelek megtartását, hiszen a világhálón könnyű jobb ajánlatot találni. Mit lehet tenni vásárlóink megtartásáért?

Szakértői az októberi Salesforce Live online rendezvényén egy kerekasztal beszélgetés során foglalták össze a vállalkozások ügyfélkapcsolat-kezelési (CRM) rendszerekben rejlő lehetőségeit.

Soha nem volt ilyen fontos az ügyfélkapcsolat-kezelésben (CRM) rejlő lehetőségek hatékony kihasználása: a COVID-19 járvány ugyanis teljesen megváltoztatta az üzleti környezetet, új fogyasztói elvárásokat váltott ki.

Szolgáltatásaink

Salesforce megoldások

A Salesforce felhőalapú technológiai megoldásai segítenek a vállalatoknak potenciális ügyfeleinek megtalálásában és elérésében, az értékesítési folyamataik és az ügyfélkapcsolatok kezelésében, jelentések készítésében, mindezt az összes rendelkezésre álló ügyfélelőzmény felhasználásával.

Deloitte Digital Salesforce iparági megoldásaink

Az elmúlt években a Deloitte szakértői csapatai világszerte digitális transzformációs folyamatokban támogatták az ügyfeleket. Ezek a tapasztalatok lehetővé tették számunkra, hogy megértsük nemcsak az ipar egészének sajátosságait, hanem az egyes szereplők egyéni igényeit is.

Deloitte Digital Salesforce csapat kompetenciák

A Deloitte a Salesforce.com stratégiai partnere. Több mint 2600 szakembert foglalkoztató globális hálózatunkban eddig 900-nál is több projektet hajtottunk végre. Ügyfeleink elégedettségi szintje 9,77 / 10, amely a legmagasabb az összes implementációs partner között.

Szakértőink

Komjáthy Csaba

Komjáthy Csaba
Partner

#ITConsulting #ITRisk #IToperation #systemimplementation #SAPAuthorization

 

File Ágnes

File Ágnes
Service Line Leader

#salesforce #salesefficiency #enterpriseCRMsolutions

Simonyi Dénes

Simony Dénes
Manager

#technologyconsulting #salesforce #telecommunication #insurance #sales #ITsystemimplementation

Daniel Dracz
Manager

#omnichannel #PSD2 #openbanking #beyondbanking #ecosystems #smarthealth #insurtech

What is a typical work day for you?

Sometimes I feel it is a constant race against time. As we work hand in hand with our clients, we spend at least half of the day doing workshops or one-on-ones with various stakeholders. It is a delicate balance: on the one hand you want to remain productive, on the other, though, you want to make sure that stakeholders are understood, aligned and the output is a joint product leveraging on the best of us and them.

Nevertheless, I try to make sure we always have time for some good dolce vita lunch, over which we can just release or minds and talk about how to make the world a better place. It gives a motivational boost for the rest of the day, too.

What makes Deloitte Digital so special?

I believe it is this super-versatile together of people with different backgrounds and expertise. We work together as a digital squad: we do digital customer strategy, some guys are expert in service design, others are data-freaks, UX/UI experts or Salesforce heavyweights. When all these people come together, it is a 360-degree-perspective that we look at the client’s issue and similarly, it is an end-to-end solution that they get.